meallamatia.blogspot.gr

meallamatia.blogspot.gr

Παρασκευή 12 Μαΐου 2017

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Την Παρασκευή 5 και το Σάββατο 6  Μαΐου 2017 πραγματοποιήθηκε στο Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού, Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα «Προγράμματα Σπουδών για ένα δημιουργικό σχολείο».

Το Συνέδριο συνδιοργάνωσαν η Πανελλήνια Παιδαγωγική Εταιρεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΑ.Π.Ε.Δ.Ε), ο Τομέας Παιδαγωγικής του Φ.Π.Ψ του Ε.Κ. Πανεπιστημίου Αθηνών και το Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα «Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού».

Μεταξύ των πολλών και ενδιαφερουσών εισηγήσεων που παρουσιάστηκαν, μας κέντρισε την προσοχή μια εισήγηση με τίτλο «Προτάσεις Εκπαιδευτικής και Επαγγελματικής Συμβουλευτικής σε ΑμεΑ» των Συμβούλων Σταδιοδρομίας Γεωργαντά Χρυσάνθης και Ρίστα Βιργινίας και της Εκπαιδευτικού-Υπεύθυνης ΚΕ.ΣΥ.Π Νέας Ιωνίας, Φουντουκά Ανθής.

Ξεκινώντας η εισήγηση με χρήση της ελληνικής νοηματικής γλώσσας, χωρις κανεις να μιλά, συνεχίζοντας με επεξηγήσεις σχημάτων που κανείς δεν έβλεπε, παρα μια διαφανεια σε μαυρο χρώμα, η εισήγηση έγινε βιωματική από την πρώτη στιγμή της παρουσίασης της!

Στην εν λόγω εισήγηση παρουσιάστηκε ένα πρόγραμμα συμβουλευτικής, εκπαιδευτικής και επαγγελματικής παρέμβασης, προσαρμοσμένο στις ανάγκες ατόμων με αναπηρία. Έγινε αναφορά σε προτάσεις αποτελεσματικής διεξαγωγής του εκπαιδευτικού κι επαγγελματικού προσανατολισμού των ατόμων αυτών σε μια προσπάθεια όχι μόνο  να γεφυρωθούν τα κενά και οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στον εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τομέα,αλλά και να τους παρέχονται οι ίδιες υπηρεσίες που παρέχονται και στους υπόλοιπους μαθητές.

Παρουσιάστηκαν, επιπλέον, ασκήσεις με έμφαση στη συμμετοχή και συνεργασία μαθητών με αναπηρία και χωρίς, «κρυφές» δυσκολίες πανεπιστημιακών ιδρυμάτων για φοιτητές με αναπηρία και προτάσεις αντιμετώπισής τους.



Ενδεικτικά, εισηγήσεις που σχετίζονταν με τις ανωτέρω αναφορές μας, ήταν και οι εξής:

Σκοταράς Νικόλαος, Επίτ. Σχολικός Σύμβουλος. «Διαφοροποιημένα Προγράμματα Σπουδών σε τάξεις μικτής ικανότητας. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού»

Παπαχρήστου Μαρία, Εκπ/κός ΠΕ70. «Ο ρόλος του Διευθυντή διαπολιτισμικού σχολείου ΠΕ στην αντιμετώπιση της σχολικής διαρροής των μαθητών Ρομά».

Καϊμακάμη Ειρήνη, Χρυσού Ευστρατία & Μπουλμέτη Γεωργία, Εκπ/κοί ΠΕ09, ΠΕ18.35 & Κοινωνική Λειτουργός,1ο ΕΠΑΛ Νέας Ιωνίας & Εργαστήριο Ειδικής Εκπαίδευσης (ΕΕΕΕΚ) Αγίου Δημητρίου. «Διασχολική Συνεργασία»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου