meallamatia.blogspot.gr

meallamatia.blogspot.gr

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

Κοριτσάκι δίνει δώρο στη ΒασιλικήΤα παιδιά κοιτάνε τα κουμπιά από το ηλεκτροκίνητο αμαξίδιο

Η Βασιλική Παπαδοπούλου κατάγεται από την Πέρδικα Θεσπρωτίας και γεννήθηκε το 1984. Είναι απόφοιτη του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδικεύσεως στον τομέα Οικονομικής Ανάλυσης και Χρηματοοικονομικής από το ίδιο Πανεπιστήμιο. Μιλά Γερμανικά, Αγγλικά και Ιταλικά. Τον ελεύθερο της χρόνο ασχολείται με την ζωγραφική , την δημιουργία κοσμημάτων , την κολύμβηση , το διάβασμα και τα ταξίδια.

Επικοινώνησε μαζί μου μέσω Facebook, παρακολούθησε για αρκετό καιρό το blog μου και συχνά συζητάμε για την εμπειρία μας από τις επισκέψεις μας σε σχολεία. Εκείνη κινείται με αναπηρικό αμαξίδιο, από καιρό, λόγω έλλειψης οξυγόνου στη θερμοκοιτίδα όταν ήταν βρέφος. Της ζήτησα και μοιράζεται μαζί μας και τη δική της εμπειρία. 

"Κυκλοφορώντας με το ηλεκτροκίνητο αμαξίδιο μου , διαπίστωσα πως τα παιδιά ιδιαίτερα της προσχολικής ηλικίας έχουν πάρα πολλές απορίες σε ότι αφορά στην αναπηρία και τη διαφορετικότητα. Έτσι , σκέφτηκα πως θα ήταν καλό και χρήσιμο να επισκεφτώ τα νηπιαγωγεία και τα σχολεία του νομού Θεσπρωτίας όπου και διαμένω. Εκμυστηρεύτηκα λοιπόν την ιδέα μου στην φίλη μου Ελπίδα Ανδρέου η οποία είναι και Κοινωνική Λειτουργός. Τόσο με την βοήθεια της όσο και με την στήριξη της Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής Μαρίνας Μπέσσυ καταφέραμε να επισκεφτούμε 6 νηπιαγωγεία του Νομού Θεσπρωτίας - μεταξύ των οποίων τα νηπιαγωγεία του Αγίου Βλάσιου , των Συβοτών , της Παραμυθίας , της Σαγιάδας , του Μαυρουδίου και της Πέρδικας. Στόχος μου είναι με αφορμή την παρουσία μου στα νηπιαγωγεία , τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με ζητήματα διαφορετικότητας και έτσι να απαντηθούν τα ερωτήματα τους με τρόπο βιωματικό ! Αφού τα παιδιά έχουν κάνει και τη προετοιμασία στα θέματα αυτά με διάφορους τρόπους π.χ ζωγραφίζοντας με το στόμα, παίζοντας τυφλόμυγα κ.α. Μαζί διαβάζουμε παραμύθια που αφορούν στην κινητική αναπηρία και το "διαφορετικό". Στην συνέχεια απαντώ σε ερωτήσεις τους . Κάποιες από τις συχνότερες είναι: Πως κοιμάσαι ? Πως κυκλοφορείς το αμαξίδιο ? Πως το φορτίζεις ? Πως πρόεκυψε η αναπηρία ? Ποιες οι δυσκολίες και γιατί τις αντιμετωπίζεις ? Πως κατάφερες να περάσεις στο Πανεπιστήμιο ? Πως φόρας τα ρούχα σου ?  Πως κάνεις μπάνιο ?  Πως ζωγραφίζεις? κτλ.  Κάθε φορά που επισκεπτόμαστε κάποιο νηπιαγωγείο, με τα παιδιά  παίζουμε, ζωγραφίζουμε, βλέπουμε έργα μου ζωγραφικής , λέω ιστορίες δικές μου κτλ. Αισθάνομαι πολύ όμορφα όταν συναντώ τόσο νέα παιδιά με τόση ενέργεια και ζωντάνια, όχι μόνο γιατί παίρνω και εγώ από την ενέργεια τους αλλά επίσης φιλοδοξώ η νέα γενιά να είναι πιο ευσυνείδητη και να  ενημερώνεται ώστε η κοινωνία μας να είναι πιο ανθρώπινη" !

Τα παιδιά δίνουν δωράκι στη ΒασιλικήΤα παιδιά παίζουν με τη Βασιλική

Η Βασιλική μαζί με τις δασκάλες διαβάζουν παραμύθιαΠαιδάκι απλώνει το χεράκι του στη Βασιλική




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου