meallamatia.blogspot.gr

meallamatia.blogspot.gr

Τρίτη, 29 Δεκεμβρίου 2015

Η ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΓΑΛΛΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΠΟΥ, ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΞΑΦΝΙΚΗ ΤΥΦΛΩΣΗ, ΒΟΗΘΗΣΕ ΣΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ 4.000 ΠΑΙΔΙΩΝ



Τον Μάρτη του 1953, το περιοδικό Life έκανε ένα αφιέρωμα στον γιατρό – φαινόμενο, Albert-André Nast. Ο Γάλλος επιστήμονας ζούσε στο χωριό Chelles, λίγο έξω από το Παρίσι και ήταν η πιο αγαπητή και αξιοσέβαστη προσωπικότητα. Η διαφορά με τους υπόλοιπους συναδέλφους του ήταν ότι ο Nast ήταν τυφλός.

Δεν χρησιμοποίησε ποτέ του στηθοσκόπιο, παρά μόνο ακουμπούσε το αφτί του και ακροαζόταν το κάθε ασθενή πέφτοντας πάντα μέσα στις διαγνώσεις του. Η φωτογραφία του γιατρού Albert-André Nast, μέσα από το αφιέρωμα του περιοδικού Life, τον δείχνει αγκαλιά με το τριών μηνών βρέφος, που το ακροάζεται με κλειστά μάτια και η λεζάντα είχε τίτλο: “Η ιατρική όπως θα έπρεπε να είναι”!

Ο γιατρός ακροάζεται το βρέφος ακουμπώντας το αυτί του στην πλάτη του μωρού
 
Ξεγέννησε 4 χιλιάδες γυναίκες.

 Το 1931, ενώ εξασκούσε το επάγγελμα του γιατρού για δέκα χρόνια στο χωριό Chelles, ένα ατύχημα του στέρησε το φως. Αμέσως αποτραβήχτηκε και κλείστηκε στον εαυτό του. Όταν όμως ένας παλιός ασθενής του χρειάστηκε θεραπεία απευθύνθηκε χωρίς δεύτερη σκέψη στον μοναδικό γιατρό που ήξερε και εμπιστευόταν. Ήταν η στιγμή που ο Nast κατάλαβε ότι μπορούσε να κάνει διαγνώσεις χωρίς να βλέπει και δίχως τη βοήθεια του στηθοσκόπιου. Βρήκε ξανά κίνητρο και θέληση για ζωή. Με τη βοήθεια της γυναίκας του Manon και των νοσοκόμων του, ο γιατρός είχε 22 χρόνια εξαιρετικής επιστημονικής πορείας. Οι κάτοικοι του χωριού δεν έπαψαν ποτέ να τον εμπιστεύονται. Αν και ήταν παθολόγος, η μεγαλύτερη αγάπη του ήταν η μικρή κλινική μητρότητας «Le Nativité», που είχε ιδρύσει μαζί με τη γυναίκα του.

Τα μάτια του ήταν οι συνεργάτες του που τον καθοδηγούσαν σε κάθε περιστατικό. Μαζί είχαν καταφέρει να δημιουργήσουν μια μέθοδο αξιόπιστη για τους τοκετούς. Ήταν τόσο επιτυχημένη, που οι εγκυμονούσες ξεχνούσαν ή δεν ελάμβαναν ποτέ υπόψιν τους ότι ο γιατρός δεν έβλεπε. Ο Albert-André Nast βοήθησε στον ερχομό 4 χιλιάδων βρεφών. Τον αποκαλούσαν ο «μεγαλόκαρδος γιατρός».

Πριν από λίγα χρόνια μια επενδυτική εταιρία θέλοντας να κερδίσει την «τυφλή» εμπιστοσύνη των υποψήφιων πελατών της, δημιούργησε ένα διαφημιστικό με τίλο «Trust is Earned» που είχε σαν θέμα τη ζωή του γιατρού Nast.



Πηγή: http://www.mixanitouxronou.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου