meallamatia.blogspot.gr

meallamatia.blogspot.gr

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

ΟΡΘΙΟΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ Ο ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΠΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΖΑΧΑΡΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ


Ζαχαρίας Καψαλάκης                                        Μεσαρά  1 Οκτωβρίου  2012
Αιρετός ΠΥΣΠΕ  Ηρακλείου
Email:  zkapsala@otenet.gr

Ανοιχτή επιστολή στους Συναδέλφους μου

«Ε, δε θα σας κάνω το χατίρι! Όρθιος ως το τέλος…»

Αγαπητοί Συνάδελφοι

Τις τελευταίες ημέρες και εγώ και η οικογένειά μου έχουμε πέσει θύματα ενός ανελέητου πολέμου, που έχει πολλαπλούς στόχους. Τη συνδικαλιστική μου εξόντωση και τη δημιουργία προβλημάτων στην οικογένειά μου! «Ανώνυμα» mail πάνε και έρχονται στα σχολεία, προσωπικά δεδομένα που υπάρχουν στον υπηρεσιακό φάκελο του γιου μου βγαίνουν στο διαδίκτυο, μπλοκ με διαπομπεύουν ονομαστικά στηριζόμενα σε ανώνυμες καταγγελίες…
Για όλα τα παραπάνω το λόγο έχει η δικαιοσύνη και να είστε σίγουροι ότι στο τέλος η αλήθεια θα λάμψει…
Ας πάρω τα πράγματα από την αρχή:
Σας είναι γνωστό ότι εδώ και αρκετό καιρό έχω αποχωρήσει με αρκετούς συναδέλφους από την ΠΑΣΚ Εκπαιδευτικών Π.Ε. και δημιουργήσαμε μια νέα Ενωτική Κίνηση Εκπαιδευτικών που στοχεύει στη δημιουργία ελεύθερων ψηφοδελτίων στις εκλογές των αιρετών αρχικά και στη συνέχεια στις εκλογές των Συλλόγων μας και που έχει μεγάλη απήχηση πανελλαδικά.
Αρχικά κυκλοφόρησε μια ανυπόγραφη καταγγελία από την «ΠΑΣΚ Κρήτης» για το πρόσωπό μου, ακολούθησε μια υβριστική και πάλι στο πρόσωπό μου επιστολή από «συνάδελφο» που υπηρετεί στη Δ/νση Α/θμιας Εκπ/σης Ηρακλείου και τώρα στα σχολεία της Ελλάδας παρακαλώ, έφτασαν δυο mail που προσβάλουν τους αγώνες και τις αγωνίες 30 χρόνων ενός εκπαιδευτικού συνδικαλιστή, που στοχοποιούν ένα νέο συνάδελφο εκπαιδευτικό και που δημιουργούν πολλαπλές παρενέργειες, αφού έχουν πολλούς στόχους.
Το πρώτο mail
Το πρώτο mail (όπως και το δεύτερο) είναι ανώνυμο και έχει στο κάτω μέρος τα αρχικά Μ. Π. Στο mail (manolis1985teacher@yahoo.com)υπάρχει το όνομα Μανόλης Παπάς ο οποίος και εμφανίζεται ως δάσκαλος απόφοιτος τους 2007. Τέτοιο όνομα συνάδελφοι δεν υπάρχει στους πίνακες διορισμών, ούτε του 2007, ούτε του 2008, ούτε του 2009 μα ούτε και του 2010. Άρα είναι πλαστό… Πήγε στα σχολεία τις 24 Σεπτεμβρίου… Ο Μ. Π. λοιπόν με κατηγορεί ότι χρησιμοποίησα την ιδιότητα μου ως αιρετός για να διοριστεί ο γιος μου και να δουλέψει ενώ ήταν ακόμα φαντάρος. Αποτέλεσμα να του πάρει τη θέση και να είναι ακόμα αδιόριστος και τόσα άλλα ψέματα… Να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά:
Έχω ένα γιο συνάδελφο δάσκαλο που τελείωσε το Παιδαγωγικό Ρεθύμνου τον Ιούνιο του 2007. Είχε φύγει φαντάρος νωρίτερα, στις 13 Φλεβάρη 2007. Το Νοέμβριο του 2007 διορίζεται στο Ηράκλειο μαζί με άλλους 4 συναδέλφους και πανελλαδικά διορίστηκαν 27, σχεδόν όλοι τους τελευταίοι στο πίνακα και οι οποίοι είχαν δηλώσει «ΟΧΙ» στο κουτάκι του στρατού, ότι δηλ. δεν  είχαν κάνει τη θητεία τους.
Ήταν η εποχή που δεν υπήρχαν δάσκαλοι (αφορμή τα πολλά ολοήμερα που είχαν ιδρυθεί). Στα ιδιωτικά δίδασκαν φιλόλογοι και θεολόγοι, καθώς και 4/ετείς φοιτητές Παιδαγωγικών Τμημάτων. Στην εκπαίδευση υπήρχε διευκόλυνση των στρατευσίμων να διδάξουν, αν μπορούσαν… Αν θυμάμαι καλά υπήρχε κοινή εγκύκλιος των Υπουργείων Εθνικής Άμυνας και Παιδείας για το θέμα.
Κλήθηκε από το ΠΥΣΠΕ και τοποθετήθηκε στο 2ο Δ. Σ. Μοιρών, ενώ υπηρετούσε τη θητεία του στην 138 Σ.Μ. στο Τυμπάκι. Δούλεψε στο ολοήμερο τμήμα του σχολείου του και εργάστηκε ουσιαστικά ένα μήνα μέχρι τις διακοπές των Χριστουγέννων και μετά τις διακοπές είχε άδεια απολύσεως. Το ότι ήταν φαντάρος ήταν γνωστό σε όλους… Αν ήταν παράτυπη η τοποθέτησή του, που είχαν τα μάτια τους οι αιρετοί του κλάδου στο ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου ή τι έκανε το ίδιο το Υπηρεσιακό Συμβούλιο που τον τοποθέτησε; Γιατί δεν τον προστάτευσαν; Δεν του ζητήθηκε κανένα χαρτί του στρατού, ούτε υπέγραψε κάποιο χαρτί ότι είχε ολοκληρώσει τη θητεία του… Δε νομίζω όμως ότι υπήρχε παρατυπία… Γιατί αν υπήρχε, ποιος θα έβαζε το κεφάλι του στον ντορβά; Αυτή είναι η αλήθεια. 
Πάμε τώρα στο δεύτερο σκέλος της καταγγελίας, δηλ. ότι ο γιος μου προηγήθηκε του διορισμού άλλων συναδέλφων του. Οι απόφοιτοι του 2007 άρχισαν να διορίζονται μόνιμα αμέσως μετά, το 2008, γιατί δεν υπήρχαν παλιότεροι δάσκαλοι στην επετηρίδα. Σχεδόν το σύνολό τους διορίστηκε το 2009 και ο γιος μου μαζί με 300 άλλους (σύνολο 301) διορίστηκε το 2010. Είχε σειρά στους 301 αριθμό 164 και αν του αφαιρεθούν τα 3 μόρια που του έδιναν οι τρεις μήνες υποτίθεται «παράνομης» δουλειάς πήγαινε στη θέση 196. Οι πίνακες υπάρχουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Υπουργείου Παιδείας http://archive.minedu.gov.gr/el_ec_category11688.htm Εκείνη τη χρονιά διορίστηκαν πανελλαδικά πάνω από 1000 δάσκαλοι, εκ των οποίων οι πλειονότητα ήταν απόφοιτοι του 2008. Ποιανού λοιπόν τη θέση πήρε ο γιος μου; Ποιανού το ψωμί έφαγε; Γιατί τόσα ψέματα για ένα νέο άνθρωπο; Γιατί τόσος ευτελισμός για ένα συνδικαλιστή που χρόνια παλεύει για τον εκπαιδευτικό και το δημόσιο σχολείο;
Το δεύτερο mail
Δυο μέρες αργότερα πάει στα σχολεία ένα δεύτερο mail με τα ίδια στοιχεία που όμως αυτή τη φορά περιέχει δυο πολύ σημαντικά έγγραφα που υπάρχουν στον υπηρεσιακό φάκελο του γιου μου. Το πρώτο είναι η βεβαίωση προϋπηρεσίας και το δεύτερο το πιστοποιητικό τύπου Α του στρατού, προκειμένου να αποδείξει ότι ο γιος μου δούλεψε ενώ ήταν φαντάρος.
Έγγραφα που είναι προσωπικά δεδομένα και μάλιστα δημοσιεύτηκαν στο διαδίκτυο και «φιλοξενούνται», όπως και οι ανώνυμες καταγγελίες, στην ιστοσελίδα της ΔΟΕ παρακαλώ στο fb και διακινούνται από συνδικαλιστές της ΠΑΣΚ και της ΔΑΚΕ σε διάφορες σελίδες. Με τη δημοσιοποίηση των εγγράφων ενημέρωσα τηλεφωνικά τον Περιφερειακό Δ/ντή Εκπ/σης Κρήτης, ζητώντας την παρέμβασή του. Δεν έγινε το παραμικρό και τα έγγραφα βρίσκονται ακόμα δημοσιοποιημένα…
Το δημοσίευμα τους «ΕΘΝΟΥΣ»
Η εφημερίδα «ΕΘΝΟΣ» του Σαββάτου 29 Σεπτεμβρίου, δημοσιεύει ένα μονόστηλο με τον τίτλο «Καταγγελία» όπου αναπαράγει τις ανακρίβειες των ανώνυμων mail, αλλά η είδηση κρύβεται στον επίλογο. «Το Υπουργείο Παιδείας στο οποίο έχουν σταλεί όλα τα στοιχεία οφείλει να ρίξει φως στην υπόθεση, να αναζητήσει ευθύνες και να αποκαταστήσει την ισονομία».
Συνάδελφοι, όπως με ενημέρωσε ο Περιφερειακός Δ/ντής κ. Απόστολος Κλινάκης σε τηλεφώνημά που είχα μαζί του την Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου το απόγευμα:  Η Διευθύντρια Εκπαίδευσης Ηρακλείου κ. Κυριακή Τσικαλάκη έχει στείλει εδώ και τέσσερεις μήνες έγγραφα στο Υπουργείο Παιδείας με εμπιστευτική αλληλογραφία (αυτό σημαίνει ότι το γνωρίζει μόνο η ίδια και ο Περιφερειακός Δ/ντής, όπως μου είπε συγκεκριμένα ο ίδιος ο κ. Κλινάκης) και ζητά από το Υπουργείο  Παιδείας να πάρει θέση για το θέμα του γιου μου… Αλήθεια, με τι σκοπό;

Ποιος λοιπόν έδωσε την πληροφορία στο «ΕΘΝΟΣ», αφού ουσιαστικά την γνώριζαν συγκεκριμένοι άνθρωποι; Ποιοι προσπαθούν έμμεσα να πιέσουν δια μέσω δημοσιευμάτων, ανωνύμων mail, αναρτήσεων σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης κλπ προς μια συγκεκριμένη απόφαση το Υπουργείο Παιδείας τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή; Ποιος είναι τελικά ο σκοπός τους;  Ποιοι αλήθεια κρύβονται πίσω από ένα τέτοιο μεγάλο πόλεμο; Πολλοί! Δεν κόπτονται για μια ή δυο θέσεις του αιρετού στην Κρήτης που ίσως χάσουν ή την πορεία ενός νέου ψηφοδελτίου στο ΚΥΣΠΕ… Προσπαθούν οι εκπρόσωποι του συνδικαλιστικού κατεστημένου να φιμώσουν τις ελάχιστες ανένταχτες φωνές που απέμειναν στο συνδικαλιστικό κίνημα, που δεν έσκυψαν το κεφάλι ποτέ σε καμιά διοικητική ή συνδικαλιστική εξουσία, που δεν υπάκουσαν ποτέ σε υποδείξεις, που ποτέ δεν πούλησαν το συνάδελφό τους, που στάθηκαν πάντα δίπλα στο νέο εκπαιδευτικό, δίπλα σε κάθε διωκόμενο συνάδελφο, που έκλεισαν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας σπουδές και διδακτορικό για να συνεχίσουν να υπερασπίζονται το δίκιο… Και προσπαθούν τώρα να καταρρακώσουν ότι ιερό και όσιο είχε αυτός ο συνάδελφος όλα αυτά τα χρόνια. Την αξιοπρέπειά του, την τιμιότητά του, την οικογένειά του…  

Όρθιος ως το τέλος…
Αγαπητοί Συνάδελφοι
Δύσκολο να σταθείς όρθιος σε μια τέτοια αναμπουμπούλα, όταν έχεις αναλώσει τη ζωή σου να υπερασπίζεσαι τον εκπαιδευτικό, το δημόσιο σχολείο, την εκπαίδευση. Δύσκολο να σηκώσεις ένα τέτοιο βάρος κατηγοριών, όταν στοχοποιείσαι από κατασκευασμένα και κατευθυνόμενα mail και δημοσιεύματα που έχουν σκοπό όχι μόνο να σε ισοπεδώσουν συνδικαλιστικά, πολιτικά αλλά και να σε στείλουν μια ώρα γρηγορότερα στον τάφο…
            Όμως δεν θα τα καταφέρουν. Σας υπόσχομαι να μείνω όρθιος ως το τέλος. Θα προσπαθήσω να λάμψει η αλήθεια. Θα προσπαθήσω να υπερασπιστώ την τιμή μου, την τιμή της οικογένειάς μου, την αξιοπρέπειά μου ως άνθρωπος και ως εκπαιδευτικός. Μα και του γιου μου, ενός ανθρώπου που μπλέχτηκε χωρίς να ευθύνεται σ΄ αυτή τη διαδικασία και που έχει στοχοποιηθεί στο ξεκίνημα της καριέρας του ως εκπαιδευτικός… Όταν δεν μπορούν να ξεράνουν το δεντρό, χτυπούν τα κλαδιά του για να τα σπάσουν…
Ε λοιπόν, δεν θα σας κάνω το χατίρι! Θα μείνω όρθιος ως το τέλος, με τη δύναμη του Θεού… 30 χρόνια στην εκπαίδευση, μονόμισθος, δούλεψα το ψωμί μου, με το οποίο έθρεψα την οικογένειά μου. Εισέπραξα πολύ αγάπη όλα αυτά τα χρόνια. Έριξα τόνους μελάνι στα κείμενα μου για τον εκπαιδευτικό και την εκπαίδευση. Γύρισα την Κρήτη αμέτρητες φορές για να ενημερώσω τον κάθε συνάδελφο. Ξενύχτησα πολλές φορές μπροστά στον υπολογιστή μου, ενημερώνοντας τον όποιον ζητούσε τη γνώμη μου… Συγκρούστηκα με πολλούς, για τους πολλούς… Έκανα και λάθη και είχα το θάρρος να ζητήσω συγνώμη δημόσια στις Γενικές Συνελεύσεις του κλάδου μου…Έκανα διδακτορικό σε μεγάλη ηλικία, μα το έκλεισα στο συρτάρι μου για να συνεχίσω να υπηρετώ εκεί που με έταξε ο κλάδος μου…
Σήμερα με ανώνυμα mail προσπαθούν να γκρεμίσουν κόπους και αγώνες χρόνων…  Μα και την ίδια μου την οικογένεια, που πέρασε μαζί μου πολλές στερήσεις για να υπηρετώ εγώ αδιάκοπα στις άμισθες θέσεις που εκλεγόμουν…
Με γνωρίζετε και ίσως δεν χρειαζόταν τα παραπάνω. Τώρα εγώ και οι Ελεύθεροι Εκπαιδευτικοί με τους οποίους πορεύομαι πλέον, θέλουμε κάτι από σας.
Θέλουμε στήριξη σε όλα τα ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ της Ενωτικής Κίνησης Εκπαιδευτικών…  Στο ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου και ΠΥΣΠΕ Ρεθύμνης, στο ΑΠΥΣΠΕ Κρήτης και στο ΚΥΣΠΕ, όπου προχωράμε παρέα με την ΥΠΕΡΒΑΣΗ… Τη χρειαζόμαστε. Την έχουμε ανάγκη. Να απαλλαγεί επιτέλους ο κλάδος από τα παράσιτα… Από τους διαπλεκόμενους της Διοίκησης… Από τους επαγγελματίες συνδικαλιστές…
Στις 7 του Νοέμβρη θέλω στην κάλπη θα κληθείτε να καταθέσετε και τη δική σας ετυμηγορία στο πρόσωπό μου. Και σας υπόσχομαι ότι θα τη σεβαστώ ευλαβικά, όποια και αν είναι…
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
 Ζαχαρίας Καψαλάκης
Αιρετός ΠΥΣΠΕ Ηρακλείου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου