meallamatia.blogspot.gr

meallamatia.blogspot.gr

Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΔΑΜΑΒΟΛΙΤΗ ΓΙΑ "ΔΙΚΑΙΩΣΗ" ΚΑΙ "ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ"


Ο Κρητικός πρώην βουλευτής των Αν.Ελ κ. Κώστας Δαμαβολίτης, σπάει τη σιωπή του και μιλά για πρώτη φορά μετά τη διαγραφή του και την παράδοση της βουλευτικής του έδρας στο «Με Άλλα Μάτια» για τις πολιτικές εξελίξεις και τον απόηχο των προσωπικών του αποφάσεων:

 «Σε μια κρίσιμη στιγμή για την πατρίδα μας, έπραξα ως όφειλα, με γνώμονα το συμφέρον της χώρας που εδώ μεταφράζεται ως η επιλογή που θα έφερνε το λιγότερο κακό αποτέλεσμα.

Διετέλεσα ένα χρόνο βουλευτής. Δεν ήμουν εγώ ο υπεύθυνος για το σημερινό κατάντημα της πατρίδας μας. Στους 6 μήνες συμμετοχής μου στον κυβερνητικό συνασπισμό έκανα υπομονή και έδειξα ελαστικότητα σε αρκετά θέματα με τα οποία δε συμφωνούσα, ιδίως με τις αποφάσεις του ΣυΡιζΑ, όμως στο σημείο που διαφώνησα κάθετα και προέταξα την άποψη μου πέρα από κομματικές γραμμές και πλαίσια, ήταν μια κρίσιμη καμπή για την εξέλιξη των πραγμάτων σε Ελλάδα και Ευρώπη, όπου υπήρχε μεγάλος κίνδυνος ή να βρεθούμε εκτός ευρωζώνης ή να υπογράψουμε πολύ χειρότερους όρους και ακόμα πιο δυσβάσταχτα μέτρα, όπως δυστυχώς έγινε. Το περιθώριο χρόνου μετά το δημοψήφισμα ήταν τόσο στενό και ή έπρεπε να υπογράψουμε ότι τελεσιγραφικά μας έδωσαν ή να πάμε σε ολική ρήξη και έξοδο από την ευρωζώνη.

Μέχρι τώρα δεν ήθελα να μιλήσω γιατί εν μέσω της διαπραγμάτευσης και όλης αυτής της αγωνιώδους εθνικά κατάστασης θα ήταν ανήθικο να βγαίνει ο καθένας μας και να διεκδικεί δικαίωση ενώ η πατρίδα αυτές τις στιγμές είχε ανάγκη από ενότητα.

Έκανα ατό που πίστευα καλύτερο για την πατρίδα μου. δεν έχω μετανιώσει ούτε λεπτό για τη στάση μου. Έδωσα τη βουλευτική μου έδρα και το μισθό μου για να στηρίξω τίμια και αντρίκια την άποψή μου, πήρα όλο το κόστος των επιλογών μου, γύρισα πίσω στη δουλειά μου και παρ'όλα αυτά υπήρξαν πρόσωπα από το πολιτικό σκηνικό που άφησαν μομφές στο πρόσωπο μου. για όλους αυτούς έχω να πω ότι είναι άνανδροι και συκοφάντες. για όλους τους υπόλοιπους που σεβάστηκαν την αλήθεια μου και κατανόησαν την προσπάθεια μου, ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη στήριξη τους, στο εσωτερικό και στο εξωτερικό».

Ο Κώστας Δαμαβολίτης είχε ερμηνεύσει πρακτικά το δίλημμα του δημοψηφίσματος ως «Ευρώ ή Δραχμή», είχε ταχθεί υπέρ του «Ναι», γι’αυτό και παραιτήθηκε από βουλευτής επιστρέφοντας την έδρα του στο κόμμα του, το οποίο συντεταγμένα είχε αντίθετη άποψη. Ήδη ο κ. Δαμαβολίτης είχε ξεκινήσει να δωρίζει το μισό του μισθό σε κοινωφελή ιδρύματα, θέλοντας όπως είχε πει με αυτόν τον τρόπο να ζητήσει συγγνώμη από τους κοινωνικά και οικονομικά ευπαθείς συμπολίτες τους για όσες κυβερνητικές εξαγγελίες δεν έγιναν πράξη.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου