meallamatia.blogspot.gr

meallamatia.blogspot.gr

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Η ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΙΑΣ ΔΑΣΚΑΛΑΣ ΣΤΟ ΒΑΓΓΕΛΗ ΑΥΓΟΥΛΑ

Αργά το βράδυ της Παρασκευής 31/01/2015 έλαβα στο Facebook ένα εισερχόμενο προσωπικό μήνυμα διαφορετικό από τα άλλα:

Μου έγραφε μια γνωστή μου, δασκάλα. Δε με ρωτούσε τα κλασικά, τι κάνω, τα νέα μου κλπ. Έμπαινε κατευθείαν «στο ψητό» μεστά, ουσιαστικά και περιεκτικά. Μια παράγραφο που με καθήλωσε στην πρώτη ανάγνωση και στη μιάμιση ανάγνωση με έκανε να δακρύσω…


Το μήνυμα της Κ. Ζ. αυτολεξεί:

«Καλησπέρα και σου εύχομαι ότι καλύτερο να ‘χεις πάντα στη ζωή σου. Πιστεύω ότι θα ευχαριστηθείς να μάθεις ότι μία μαθήτριά μου πήρε κουράγιο από εσένα και βελτιώθηκε τόσο πολύ που δεν το πιστεύουν οι γονείς και οι δάσκαλοί της. Κάνω ιδιαίτερα αγγλικά και γαλλικά, και αυτό το κοριτσάκι με παρακάλεσε η μαμά της (επειδή είναι δυσλεκτικό) να της μάθω έστω την άλφα-βήτα αλλά με προειδοποίησε ότι δεν πρόκειται να μάθει τίποτα. Στο πρώτο μάθημα έκλαιγε επί μιάμιση ώρα, στο δεύτερο λιγότερο, και στο τρίτο σε είδε στο φβ, της εξήγησα πόσο αγωνιστής της ζωής είσαι και ότι δικηγορείς, και μου είπε ότι αφού μπόρεσες εσύ τότε μπορεί κι αυτή να μάθει κάτι. Το χρυσό μου τώρα γράφει εκθέσεις στα αγγλικά, και στα γαλλικά προχωράμε. Εννοείται ότι δεν καταδέχτηκα να πάρω λεφτά. Και σ' ευχαριστώ που με την παρουσία και το παράδειγμά σου βοήθησες ένα παιδάκι που προοριζότανε από τη κοινωνία σε αποκλεισμό τώρα να ορθώνει το ανάστημά της και να αισθάνεται περήφανη. Είναι μόνο 10 χρονών τώρα αλλά ελπίζω να τη δω και στο Πανεπιστήμιο. Σ' Ευχαριστώ!»


Εγώ θετικό παράδειγμα για ένα παιδί;;; Βαριά κουβέντα… και ακόμα βαρύτερη ευθύνη…

Από τις ευθύνες εκείνες που λίγοι καταλαβαίνουν το ηθικό τους βάρος και ακόμα λιγότεροι αναλαμβάνουν.

Το μόνο που μπορώ δημόσια μετά από αυτό να πω ξεκάθαρα, είναι ότι θα συνεχίσω να κάνω ότι μπορώ καθημερινά, ώστε μέσα από τη δράση μου και τη στάση ζωής μου, να αφήνω πάντα ανοιχτό το ενδεχόμενο να εμπνεύσω ένα ακόμη παιδί. Γιατί Παιδί = Μέλλον, Αθωότητα και Ελπίδα!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου