meallamatia.blogspot.gr

meallamatia.blogspot.gr

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

Η ΔΩΡΟΘΕΑ ΠΟΙΜΕΝΙΔΟΥ ΣΥΓΚΙΝΕΙ..."ΝΑ ΔΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ"



Η Δωροθέα Ποιμενίδου με το τόξο της

Η ίδια γεννήθηκε με φωκομελεία. Το δεξί της πόδι σταματάει πάνω στο γόνατο και το αριστερό κάτω στην γάμπα. Από ενός έτους φοράει πρόσθετα μέλη (δεν χρησιμοποιεί κάποιο βοήθημα όταν περπατάει) όμως ποτέ δεν έχασε την όρεξη της για ζωή.

Η Δωροθέα Ποιμενίδου σπουδάζει στη σχολή Καλών Τεχνών, στο τμήμα κινηματογράφου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ονειρεύεται τη μέρα που θα της δοθεί η ευκαιρία να αναδείξει το ταλέντο της, επικοινωνώντας με το ευρύ κοινό ένα μείζον θέμα: αυτό της αναπηρίας.

Η ίδια γεννήθηκε με φωκομελεία. Το δεξί της πόδι σταματάει πάνω στο γόνατο και το αριστερό κάτω στην γάμπα. Από ενός έτους φοράει πρόσθετα μέλη (δεν χρησιμοποιεί κάποιο βοήθημα όταν περπατάει) όμως ποτέ δεν έχασε την όρεξη της για ζωή.

Ασχολήθηκε με τον αθλητισμό (τοξοβολία) και σπουδάζει στο τμήμα κινηματογράφου, όπου ελπίζει κάποια ημέρα να παρουσιάζει την προσωπική της δουλειά. Ευγενική και πάντα χαμογελαστή, δεν είχε πρόβλημα να μιλήσει στο Πρακτορείο Sport για την αναπηρία της αλλά και τα για όνειρά της στο χώρο του κινηματογράφου.

«Μου αρέσει η διαδικασία του να δημιουργώ. Θέλω να περάσω μηνύματα στον κόσμο, εμπειρικά αν θέλετε, για την αναπηρία, για τον αθλητισμό και ο κινηματογράφος μου δίνει αυτή τη δυνατότητα. Θέλω ο κόσμος να δει μέσα από τα μάτια μου. Πράγματα που με προβληματίζουν, που αντιμετωπίζω. Κι ελπίζω να βοηθηθούν άνθρωποι σε παρόμοια κατάσταση, χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να περάσουν από το στάδιο του `να πάθουν`», λέει στο ΠS η πρωταθλήτρια της τοξοβολίας.

Για την Ποιμενίδου, η αναπηρία ήταν «το μεγαλύτερο δώρο που θα μπορούσε να μου κάνει κάποιος. Χάρη στην αναπηρία μου γνώρισα σπουδαίους ανθρώπους. Έμαθα να εκτιμώ καταστάσεις. Δεν υστερώ σε τίποτα από έναν αρτιμελή. Κάνω τα πάντα με τον δικό μου τρόπο. Σαφώς και κάθε αναπηρία διαφέρει και οι δυσκολίες ποικίλουν. Αλλά ο καθένας είναι πρωταγωνιστής της δικής του ζωής και προσπαθεί να παίξει τον ρόλο του όσο καλύτερα μπορεί».

Όταν της ζητήθηκε να μιλήσει για έναν σπουδαίο άνθρωπο που γνώρισε μέσα από την αναπηρία μίλησε για τον προπονητή της, Αλέξανδρο Νασούλα. Τι το ξεχωριστό έχει ο ομοσπονδιακός προπονητής; «Είναι ένας σπουδαίος άνθρωπος που έχει να δώσει πολλά, προπονητικά και στον τρόπο ζωής, σε όποιον τον εμπιστευτεί απόλυτα. Πίστεψα στον δάσκαλό μου και αυτός με βοήθησε να συμμετάσχω στην κορυφαία αθλητική διοργάνωση του πλανήτη. Επίσης με βοηθάει κάθε μέρα στο να γίνω ένας σκεπτόμενος και αξιόλογος άνθρωπος με ηθικές αρχές και αγάπη γι` αυτό που κάνω. Αυτό τα λέει όλα για μένα»

Σε ερώτηση για το εάν μπορούσε να είναι η ίδια πρωταγωνίστρια του επικείμενου κινηματογραφικού της εγχειρήματος είπε ότι «έχω κάνει κάποιες σκέψεις επί του θέματος, αλλά είναι πολύ νωρίς για να ειπωθεί κάτι. Δεν έχω την ωριμότητα, τη γνώση, την τεχνογνωσία. Δεν έχω έναν μέντορα που να εμπιστευομαι για να με βοηθήσει σε αυτό το βήμα».

Η Δωροθέα Ποιμενίδου που μπήκε στο Σχολή το 2013, κλείνοντας τη συνέντευξή της ευχαρίστησε «όλους όσοι πιστεύουν σε μένα και με στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια.

Πηγή: www.sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου