meallamatia.blogspot.gr

meallamatia.blogspot.gr

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ: ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΧΗ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΙΔΑΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ "ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΑΤΙΑ"!



Για δεύτερη συνεχή χρονιά επισκέφθηκε το 1ο Γυμνάσιο Ιλίου ο Αναπλ. Οργανωτικός Γραμματέας της Εθνικής Ομοσπονδίας Τυφλών κ. Βαγγέλης Αυγουλάς την Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015 κατόπιν προσκλήσεως του Διευθυντή και του Συλλόγου των Διδασκόντων, εγκαινιάζοντας μάλιστα και το ανακαινισμένο αμφιθέατρο του σχολείου!


Όπως εξηγεί στο «Με Άλλα Μάτια» ο φιλόλογος και Διευθυντής του 1ου Γυμνασίου Ιλίου κ. Δημήτρης Ρουκουτάκης, «Μετά την επιτυχημένη παρέμβαση του κ. Αυγουλά πέρσι στους μαθητές όλου του σχολείου, τον προσκαλέσαμε και φέτος να ενημερώσει τους μαθητές της Α’ Γυμνασίου για τον τρόπο ζωής και δράσης των ατόμων με αναπηρία. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ρωτήσουν πολλά πράγματα τον κ. Αυγουλά και να πάρουν πολύτιμη πληροφόρηση αλλά και χρήσιμα μαθήματα ζωής και συμπεριφοράς. Η ενημέρωση ήρθε σαν συνέχεια του διαρκούς προβληματισμού των μαθητών μας σε θέματα Διαφορετικότητας και άρσης στερεοτύπων. Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Αυγουλά Επικεφαλής της Νεολαίας του Πανελληνίου Συνδέσμου Τυφλών και Τακτικό Εκπρόσωπο στην Ελλάδα της Διεθνούς Οργάνωσης VIEWS για νέους με προβλήματα όρασης γι’αυτή την ουσιαστική του παρέμβαση, διότι απευθύνθηκε στους μαθητές μας από καρδιάς, τους κέρδισε με την αμεσότητα του και την ελευθερία της συζήτησης και εκείνοι έφυγαν πιο ευαισθητοποιημένοι σε θέματα αποδοχής και σεβασμού της παρουσίας του άλλου στη ζωή τους».

Ο κ. Αυγουλάς μεταξύ άλλων εξήγησε στους μαθητές πώς κινείται με τη βοήθεια συνοδού αλλά και μόνος του με το λευκό του μπαστούνι στην πόλη, τη χρησιμότητα του σκύλου οδηγού για τους τυφλούς, πώς χρησιμοποιούν τα άτομα με προβλήματα όρασης τον υπολογιστή και το κινητό τους τηλέφωνο κ.α., ενώ το ραντεβού με τους καθηγητές ανανεώθηκε ήδη για το επόμενο, τρίτο συνεχές σχολικό έτος με την καινούρια Α’ Γυμνασίου του σχολείου για μια νέα συνάντηση χωρίς προκαταλήψεις!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου