meallamatia.blogspot.gr

meallamatia.blogspot.gr

Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ- ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΣΤΗ Β ΑΘΗΝΑΣ


Με αυτή την ανάρτηση δεν παίρνουμε θέση υπέρ της κίνησης του κ. Γ. Παπανδρέου ή κατά αυτής, ούτε τασσόμαστε υπέρ ή κατά της ίδρυσης του Κι.Δη.Σο. Κάθε μια και καθένας από σας μπορείτε να πάρετε ελεύθερα και δημόσια θέση και σίγουρα να εκφραστείτε ενεργά στις 25 Γενάρη.

Λέμε δημόσια πως σίγουρα σε θεσμικό, συλλογικό και προσωπικό επίπεδο υπάρχουν ευθύνες, αλλού λίγο αλλού πολύ, σε όλους έχουν εμπλακεί άμεσα στη διακυβέρνηση της χώρας μας τις τελευταίες δεκαετίες είτε έμμεσα από τον όποιο ρόλο μιας στείρας αντιπολίτευσης.

Σίγουρα όμως δεν έχει ευθύνες γιατί δεν είχε και καμία εμπλοκή, ο νέος υποψήφιος τον οποίο παρουσιάζουμε στη σημερινή ανάρτηση.

Προσωπικά ο Μπάμπης Καρπούζος είναι φίλος μου, καλό παιδί με όλη τη σημασία της λέξης, αγνή ψυχή, καθαρός άνθρωπος, πρόθυμος να σταθεί στο διπλανό του βοηθώντας χωρίς όρια με όποιον τρόπο μπορεί, για να μοιράσει χαμόγελα και να κάνει όπως μπορεί με τις δυνάμεις του, τον κόσμο γύρω του, το δικό μας κόσμο, λίγο καλύτερο. Όσο καλύτερο γίνεται.

Οπότε παρακαλώ όσους αποφασίσουν να στηρίξουν με την ψήφο τους το νέο κίνημα, να συμπεριλάβουν στις επιλογές τους στη Β’ Αθηνών το Χαράλαμπο Καρπούζο, γιατί σας διαβεβαιώνω αξίζει τον κόπο! Ο προσωπικός σταυρός προτίμησης στον Μπάμπη θα σημαίνει και ψήφο προοπτικής σ’ένα πολιτικό σύστημα που χρειάζεται προ πολλού ανανέωση.

Ποιος είναι ο Μπάμπης Καρπούζος;

Μας μιλά ο ίδιος:

"Αγαπητοί φίλοι,

Είμαι 28 χρονών και γεννήθηκα στην Αθήνα με καταγωγή από την Αρκαδία και τα Τρίκαλα Θεσσαλίας. Προέρχομαι από οικογένεια της καθημερινής πάλης και του μόχθου.
Η ανάγκη της επιβίωσης ήταν η αιτία που τελείωσα τις βασικές μου σπουδές στο νυχτερινό λύκειο του Αιγάλεω.
Είμαι τελειόφοιτος του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών και Αεροναυπηγών του Πανεπιστημίου Πάτρας. Δουλεύω από πολύ μικρός και είμαι αυτοδημιούργητος.
Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και αντιλαμβάνομαι τον αδιάκοπο αγώνα όλων των εργαζομένων, τα προβλήματα, τις δυσκολίες και τις ανάγκες μας.
Είμαι ένας νέος άνθρωπος και είμαι υποψήφιος με το Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών και το Γιώργο Παπανδρέου.
Ζητώ την ψήφο σας στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου και έχω σαν στόχο να μεταφέρω τη φωνή των πολιτών της Β" Αθήνας στη Βουλή.

Με ρωτάνε οι φίλοι μου γιατί με τον Γιώργο Παπανδρέου τώρα;

Γιατί ο Γιώργος Παπανδρέου στην πολιτική του σταδιοδρομία ποτέ δε λιποτάκτησε
- Μίλησε για την ελεύθερη ραδιοφωνία όταν οι άλλοι τον λοιδορούσαν.
- Άλλαξε την πολιτική μας απέναντι στην Τουρκία, με αποτέλεσμα τόσα χρόνια τώρα να έχουμε ανοίξει, έναν ειρηνικό διάλογο με καλά σημάδια στο εμπόριο και τον τουρισμό.
-Ανέλαβε το ΠΑΣΟΚ λίγο πριν τις εκλογές του 2004, όταν οι πάντες τον προειδοποιούσαν, ότι θα χρεωθεί όλα τα κακώς κείμενα της εποχής Σημίτη και θα υποστεί συντριπτική ήττα.
- Ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας το 2009, όταν όλα έδειχναν την επαπειλούμενη χρεοκοπία, χωρίς να υπολογίσει το πολιτικό κόστος, χωρίς να φυγομαχήσει ή να πετάξει την καυτή πατάτα σε άλλον.
Για αυτά και για άλλα πολλά βγαίνω κι εγώ μπροστά σαν νέος άνθρωπος χωρίς να υπολογίσω προσωπικό κόστος ή οφέλη και θα στηρίξω τον Γιώργο Παπανδρέου και το Κίνημα των Δημοκρατών Σοσιαλιστών.
Είναι επιλογή μου, θα επωμισθώ τις αντιδράσεις, αλλά θα προχωρήσω μπροστά.

Χαράλαμπος Καρπούζος - Β' Αθηνών"



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου