To πιο τέλειο μήνυμα για τη διαφορετικότητα το «έστειλε» η Diesel
H νέα καμπάνια της διάσημης φίρμας jeans και ένδυσης αποθεώνει τις
ατέλειες στα πρόσωπα των πρωταγωνιστών της και στέλνει ηχηρό μήνυμα υπέρ της
διαφορετικότητας
Σιδεράκια στα δόντια, ουλές στο πρόσωπο και το σώμα, τατουάζ, ελαφρύς
στραβισμός, ένα μεγάλο ενωμένο φρύδι να "στολίζει" περίεργα και
μοναδικά ένα πανέμορφο πρόσωπο: οι πρωταγωνιστές της νέας διαφημιστικής
καμπάνιας της Diesel δεν είναι τέλειοι, αλλά είναι μοναδικοί. Ακολουθούν το
μότο της φίρμας που προστάζει ότι "το να είσαι τέλειος είναι βαρετό"
και εκεί που όλοι στο internet αποθεώνουν τον τέλειο, εντός και εκτός
εισαγωγικών, εαυτό τους, τολμά να αγκαλιάσει τη διαφορετικότητα με το πιο τέλειο
μήνυμα.
Όλα τα ψεγάδια, όλες οι ατέλειες με τις οποίες πρέπει να πορευτεί κανείς
μέσα στα χρόνια, μέσα στο σώμα και το πρόσωπό του, αποθεώνονται στο "Go
with the flaw", που παίζει με την παρήχηση της αγγλικής λέξης
"flow" (ρεύμα), αλλά η ορθογραφία αλλάζει το νόημα σε ελάττωμα,
ατέλεια.
Στο επίκεντρο της καμπάνιας είναι η ταινία μικρού μήκους του François
Rousselet, του Γάλλου σκηνοθέτη που δημιούργησε βίντεο για τους Snoop Dogg,
Madonna και τους Rolling Stones, με πρωταγωνιστές νεαρούς ανθρώπους, όμορφους στη
μοναδικότητά τους: από την κοπέλα που τη σταματούν στο αεροδρόμιο επειδή στον
έλεγχο "χτυπάνε" τα σιδεράκια στα δόντια της, μέχρι τον νεαρό που
"κλείνει" το βίντεο και λόγω ετεροχρωμίας έχει ένα μάτι γαλάζιο και
ένα καστανό.
Για να ενισχύσει το περί "βαρετής τελειότητας" μήνυμά της η
Diesel φρόντισε να σβήσει όλα τα προηγούμενα posts από τον λογαριασμό της στο
Instagram και να κάνει μία ενδιαφέρουσα, διαφορετική αρχή.
Πηγή: www.lifo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου