meallamatia.blogspot.gr

meallamatia.blogspot.gr

Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015

Ο ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟΣ "ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ" ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗ


Η κυρία Κατερίνα Καστρινάκη, πρέπει να λέει στη βοηθό της αυτό που σκέφτεται, ώστε η ίδια να το μετατρέπει με τα χέρια της σε αυτό που έχει φανταστεί. «Έχω την τύχη, η τωρινή μου βοηθός να είναι μία κυρία, η οποία αντιλαμβάνεται ακριβώς, ακούει τις οδηγίες μου και με πολύ προσοχή και υπομονή της εκτελεί κατά γράμμα», εξηγεί. 

Σε έναν γοητευτικό, ονειρικό μερικές φορές, "μικρόκοσμο" ταξίδεψε τους επισκέπτες της έκθεσής της η Κατερίνας Καστρινάκη. Το τετραήμερο που πέρασε η κυρία Καστρινάκη παρουσίασε την πρώτη της ατομική έκθεση στην αίθουσα του Συλλόγου Γυναικών Αίγινας. Ένας μικρόκοσμος φτιαγμένος με σύρμα, ξύλο, σπάγκο, χρώμα και άμμο, μεταφέρει τον επισκέπτη που θα σκύψει για να αφουγκραστεί τα έργα της σε στιγμές ανεμελιάς, χαλάρωσης. "Πριν από ένα χρόνο σε μία από τις όμορφες παραλίες της Αίγινας, συνάντησα τη ζωγράφο κ. Ειρήνη Μπαδόλα. Ήταν η εποχή που σκεπτόμουν πως θα περνάω τώρα τον άπλετο ελεύθερο χρόνο που μου προέκυψε ξαφνικά, καθώς, επρόκειτο να πάρω σύνταξη αναγκαστικά, λόγω μεταφοράς της υπηρεσίας μου σε άλλον τόπο και λόγω της σοβαρής κινητικής αναπηρίας που έχω ήταν αδύνατη η καθημερινή μου μετακίνηση στο νέο χώρο της εργασίας μου".

Κάπως έτσι περιγράφει η κυρία Κατερίνα Καστρινάκη τους λόγους που την οδήγησαν να ασχοληθεί με την τέχνη. "Μια αναγκαία δημιουργική συνεργασία", καθώς λόγω της ιδιαιτερότητάς της η κυρία Κατερίνα Καστρινάκη, πρέπει να λέει στη βοηθό της αυτό που σκέφτεται, ώστε η ίδια να το μετατρέπει με τα χέρια της σε αυτό που έχει φανταστεί. "Έχω την τύχη, η τωρινή μου βοηθός να είναι μία κυρία, η οποία αντιλαμβάνεται ακριβώς, ακούει τις οδηγίες μου και με πολύ προσοχή και υπομονή της εκτελεί κατά γράμμα", εξηγεί.

Η Κατερίνα Καστρινάκη γεννήθηκε στο Ηράκλειο της Κρήτης το 1959. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Νομικά στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθήνας και Ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Τα τελευταία είκοσι επτά χρόνια εργάστηκε στη Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς. Έχει κάνει πολλές παρουσιάσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό με θέματα που αφορούν την αναπηρία, όπως π.χ. "Η θέση της γυναίκας με αναπηρία στην Ελλάδα και οι διαφορές σε σχέση με τον άνδρα". Εργάστηκε στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Απροσαρμόστων Παίδων, με αντικείμενο το θέμα της Επιτροπείας και της Ημιαυτόνομης Διαβίωσης και ως Σύμβουλος στη Γενική Γραμματεία Ισότητας, με θέμα "Γυναίκα και αναπηρία", καθώς και η ίδια είναι πλήρως εξαρτώμενη με σοβαρή κινητική αναπηρία.

Η τέχνη είναι το πεδίο, με το οποίο αποφάσισε να ασχοληθεί τον τελευταίο χρόνο.
 
Πηγή: http://www.aeginaportal.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου