meallamatia.blogspot.gr

meallamatia.blogspot.gr

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

www.avgoulas.gr - ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΓΩΝΙΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ!

Φίλες και φίλοι,

Κοινωνικές, πολιτιστικές, νεανικές, πνευματικές, καλλιτεχνικές, βιωματικές, δημοσιογραφικές δράσεις της καθημερινότητας μου, συνθέτουν το puzzle της ζωής μου 25 χρόνια τώρα!
            
Από σήμερα, όσοι θέλετε, θα μπορείτε να βλέπετε αυτό το puzzle να συμπληρώνεται κομμάτι – κομμάτι στην προσωπική μου ιστοσελίδα www.avgoulas.gr !

Αν πλοηγηθείτε στο www.avgoulas.gr θα βρείτε:

-Βιογραφικά μου στοιχεία
-Πληροφορίες για την επαγγελματική μου δραστηριότητα
-Video και πλούσιο φωτογραφικό υλικό από τις δράσεις μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, στο Αναπηρικό Κίνημα, στα κοινωνικά και πολιτιστικά δρώμενα, στο Διαδίκτυο, στα ΜΜΕ κ.α.
-Προσωπικά μου άρθρα δημοσιευμένα σε εφημερίδες, περιοδικά, blogs και ιστοσελίδες με διάφορα θέματα που κατά καιρούς με οδηγούσαν στο να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις μου, προβληματισμούς, προσδοκίες, ανησυχίες και προτάσεις μου
-Συνεντεύξεις και άρθρα που έχουν δημοσιευτεί κατά καιρούς στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο
-Νews-letter όπου έχετε τη δυνατότητα μόνο με τη χρήση της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης –e-mail- να εγγραφείτε για να ενημερώνεστε για τις νέες καταχωρήσεις μας στο site από εδώ και στο εξής
-Βιβλίο Επισκεπτών όπου μπορείτε να γράφετε τις απόψεις, τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας για να πηγαίνουμε κάθε φορά ένα βήμα πιο μπροστά!
-Διασυνδέσεις –links- για το Facebook, το Youtube και το κοινωνικοπολιτικό blog «Με Άλλα Μάτια» το οποίο διαχειρίζομαι.

Καλή μας αντάμωση λοιπόν στη νέα διαδικτυακή γωνιά, www.avgoulas.gr !

Βαγγέλης Αυγουλάς
Δικηγόρος, Αντιδήμαρχος Ιλίου,
Αναπλ.Γενικός Γραμματέας Πανελληνίου Συνδέσμου Τυφλών
Τακτικός Εκπρόσωπος στην Ελλάδα της Διεθνούς Οργάνωσης “VIEWS» για νέους με προβλήματα όρασης,
Γραμματέας Επιτροπής Νεολαίας Πανελληνίου Συνδέσμου Τυφλών,
Αναπλ. Οργανωτικός Γραμματέας Εθνικής Ομοσπονδίας Τυφλών



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου