meallamatia.blogspot.gr

meallamatia.blogspot.gr

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ! ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗΣ ΤΑ ΠΕΡΙ ΤΣΑΚΩΜΩΝ ΜΕ ΜΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗ


 
Διά του πληρεξουσίου Δικηγόρου του, Ευάγγελου Αυγουλά, ο γνωστός καλλιτέχνης Γιάννης Ζουγανέλης απέστειλε εξώδικη διαμαρτυρία και δήλωση διάψευσης των αδιασταύρωτων και επαναλαμβανόμενων δημοσιευμάτων, για τσακωμούς και κόντρες του με τους φίλους και συνεργάτες του, Σάκη Μπουλά και Μιχάλη Χατζηγιάννη.
 
------
 
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΑΡΧΗΣ
 
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΜΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ - ΔΗΛΩΣΗ
ΚΑΙ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
 
Του Γιάννη Ζουγανέλη του Νικολάου, κατοίκου ...........
 
ΠΡΟΣ
 
Τον Αθανάσιο Γουμενίδη, κάτοικο ...........
 
----------
 
Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, σε πρόσφατο δημοσίευμά σας αναρτημένο στο ιστολόγιό σας, με την επωνυμία «Nassos Blog», το οποίο φιλοξενείται στην ιστοσελίδα που φέρει το όνομα του χώρου «www.gossip-tv.gr», είχατε αναφερθεί στην αποχώρηση του φίλου και εκλεκτού συναδέλφου Μιχάλη Χατζηγιάννη από τη μουσική σκηνή «Ακτή Πειραιώς», όπου πραγματοποιούσαμε χειμερινές εμφανίσεις, ισχυριζόμενος ότι «υπήρχε μια διαφωνία με το Ζουγανέλη και τα μάζεψε και έφυγε».
 
Λόγω του ότι ο άνω ισχυρισμός ήταν παντελώς ανακριβής, επικοινώνησα μαζί σας, διαμαρτυρήθηκα εντόνως σχετικά και σας κάλεσα όπως αποκαταστήσετε την αλήθεια ως προς τις άνω καθ' όλα ψευδείς και συκοφαντικές αναφορές, οι οποίες θίγουν το πρόσωπό μου και τους συνεργάτες μου και όπως απόσχετε στο μέλλον από παρόμοιες απαράδεκτες ενέργειες.
 
Παρόλα αυτά, με μεγάλη μου κατάπληξη, η οποία σύντομα ετράπη σε δικαιολογημένη αγανάκτηση, πληροφορήθηκα την 13η.02.2013 περί του ότι στο άνω ιστολόγιο αναρτήσατε δημοσίευμα, και πάλι ψευδέστατο και ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα, στο οποίο αναφέρατε ότι ο συνάδελφος και επί δεκαετίες απιστήθιος φίλος μου Σάκης Μπουλάς «πλακώθηκε με το Ζουγανέλη» και αποχώρησε από το άνω μουσικό σχήμα. Και μάλιστα, επιλέξατε να δημοσιεύσετε αυτή την ανακρίβεια, σε μια χρονική στιγμή που γνωρίζετε πάρα πολύ καλά ότι ο αγαπημένος προσωπικός μου φίλος, κ. Μπουλάς, περνά μια παρατεταμένη δύσκολη περίοδο στη ζωή του, λόγω προβλημάτων υγείας, ενώ εγώ μένω πιστός στις ηθικές μου αρχές και αξίες και του συμπαραστέκομαι καθημερινά και ανελλιπώς.
 
Ως εκ τούτου, πάλι αναγκάστηκα να επικοινωνήσω μαζί σας, με αποτέλεσμα αφού πρώτα μου μιλήσατε απρεπώς και με άσχημο τρόπο, παρά το ότι είχα απόλυτο δίκιο, την ίδια ως άνω ημέρα να αναρτήσετε μεν νέο δημοσίευμα υπό τον βαρύγδουπο τίτλο «Αποκλειστικό: Σοβαρό πρόβλημα υγείας του Μπουλά τον έστειλε στο νοσοκομείο. Όλη η αλήθεια!!!», στο οποίο όμως επαναλάβατε i): την «είδηση» περί «διαφωνίας» με το Μιχάλη Χατζηγιάννη, ο οποίος «τα μάζεψε και έφυγε» και ii): ότι οι «κόντρες» μου με το Σάκη Μπουλά «είναι πολλές και πολλά χρόνια».
 
Γνωρίζετε πολύ καλά ότι η ανάρτηση δημοσιευμάτων στο ιστολόγιό σας, το οποίο είναι προσβάσιμο στο ευρύ κοινό, επιβάλλει τον έλεγχο της αλήθειας των σε αυτό αναρτώμενων πληροφοριών και ειδήσεων. Μολαταύτα εσείς, προκειμένου να πετύχετε μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα και κυνηγώντας τις αναδημοσιεύσεις, έχετε επανειλημμένα αναρτήσει στο άνω ιστολόγιο δημοσιεύματα αναφορικά με το πρόσωπό μου και την επαγγελματική μου δραστηριότητα, τα οποία συνοδεύονται από ψευδείς και δυσμενείς κρίσεις, καθώς και αβάσιμες εκτιμήσεις και αναληθή συμπεράσματα, και τούτο άνευ της με οιοδήποτε τρόπο επιβεβαίωσης και διασταύρωσης των σχετικών ειδήσεων, πληροφοριών κ.λ.π.
 
Επειδή η ανωτέρω περιγραφείσα παράνομη και ανήθικη πρακτική σας προσβάλει εντόνως την προσωπικότητά μου, καθώς επίσης και την κοινωνική, ηθική και επαγγελματική μου εικόνα, δεδομένου ότι άπαντα τα άνω δημοσιεύματα είναι ψευδή και άπτονται ιδιαίτερα ευαίσθητων θεμάτων (υγείας, προσωπικών σχέσεων κ.λ.π), αναπαράγονται δε, πέραν του άνω ιστολογίου και από έτερες ιστοσελίδες ειδησεογραφικού περιεχομένου και έτσι διαδίδονται σε ευρύ κύκλο προσώπων, με αποτέλεσμα να σχολιάζομαι αρνητικά μεταξύ φίλων και γνωστών, και εντόε του επαγγελματικού μου κύκλου να αντιμετωπίζομαι με δυσπιστία ως ένα προβληματικός επαγγελματίας και συνεργάτης, έτσι ώστε εντέλει να δημιουργούνται εσφαλμένες εντυπώσεις και αρνητικό κλίμα σε βάρος μου.
 
Επειδή η ανακατασκευή κατά το δοκούν των άνω σημοσιευμάτων υπό το πρόσχημα ότι δήθεν «το ρεπορτάζ συνεχίστηκε και η αλήθεια ολοκληρωμένη είναι αυτή», ουδόλως απομειώνει την ευθύνη την οποία υπέχετε ως ιδιοκτήτης του ιστολογίου «Nassos Blog» για την αποκατάσταση των άνω προσβολών.
 
Επειδή η ανοχή και η καλοπιστία, την οποία επί μακρόν επέδειξα, προφανώς εκλαμβάνεται εσφαλμένα από εσάς ως αδιαφορία, αδυναμία ή ακόμα και ως έγκριση των άνω δημοσιευμάτων, τα αοποία αφενός ανήκουν στη σφαίρα της ονειροφαντασίας και αφετέρου πλήττουν κατάφωρα πρόσωπα και καταστάσεις, θυσιάζοντάς τα στο βωμό του άκρατου λαϊκισμού.
 
Επειδή ρητώς επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου για την αποκατάσταση της πληγείσας τιμής και υπόληψής μου, ως αυτή εθίγη από τα πλείστα όσα ψευδή, κακόβουλα και συκοφαντικά διαλαμβάνονται στα ανωτέρω δημοσιεύματα.
 
Κατόπιν των ανωτέρω, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ εντονότατα για τα όσα ανακριβή, ψευδή και δυσφημιστικά διαλαμβάνονται στα ανωτέρω δημοσιεύματά σας, αναρτημέν στην ιστοσελίδα σας και σας ΚΑΛΩ όπως στο μέλλον απόσχετε από οιαδήποτε αναφορά στο όνομά μου, άνευ της προηγούμενης έγγραφης συναίνεσής μου προς τούτο. Διαφορετικά, σας ΔΗΛΩΝΩ ότι θα προσφύγω ενώπιων των αρμόδιων ποινικών και πολιτικών δικαστηρίων για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων μου.
 
Με τη ρητή επιφύλαξη και κάθε άλλου νόμιμου δικαιώματός μου, αρμόδιος δικαστικός πιμελητής παραγγέλεται να επιδώσει νόμιμα την παρούσα προς αυτόν στον οποίο αυτή απευθύνεται, προκειμένου να λάβει γνώση και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντας αυτή αλόκληρη στην οικεία συνταχθησόμενη έκθεση επιδόσεως.
 
Γίνεται μνεία ότι επεκολλήθη ένσημο υπέρ Τ.Π.Δ.Α. εξ' ευρώ 1,15.
 
 
Αθήνα, 18η Φεβρουαρίου 2013
Ο Πληρεξούσιος Δικηγόρος
 
(Ευάγγελος Αυγουλάς)
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου