Στον ισχυρισμό που διατύπωσαν
πολλοί, με διάφορους τρόπους, για τον οποίο αρθρογράφησαν άλλοι τόσοι και
τελικά ανήρτησε στο διαδίκτυο στις 28 Ιουνίου 2012 η κυρία Χριστίνα Σαλεμή
(http://justiceforgreece. wordpress.com/ 2012/06/28/) , ότι δηλαδή « Οι Βουλευτικές
Εκλογές του 2012, δεν ήταν ούτε έγκυρες , ούτε άκυρες αλλά στην πραγματικότητα
ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ » υπάρχει πειστικός αντίλογος που ενδεχομένως από συνταγματολόγους
μπορεί να θεμελιωθεί και να αποβεί αποφασιστικός. Μόνο που συνταγματολόγοι – ή
άλλοι , νομικοί κυρίως επιστήμονες - υπάρχουν ελάχιστοι συγκριτικά με όλους
τους άλλους που ΔΕΝ είναι και συνεπώς αντιλαμβάνονται τα πράγματα με έναν άλλο
τρόπο, που υπαγορεύεται από τη λογική, από την έννοια του αυτονόητου, από την
κοινωνική και κυρίως από την ΠΟΛΙΤΙΚΗ πλευρά.
Τρέφω σεβασμό και
εκτίμηση στη Νομική Επιστήμη. Έβαλε σε κάποια «τάξη» την αναρχία αιώνων. Αλλά
υπάρχει πρόβλημα μόλις αρχίζουν και κατατίθενται και αναλύονται και – κυρίως-
ισχύουν νομικίστικες θέσεις και απόψεις που γίνονται νόμοι , θεσμοί και ρυθμιστικοί
παράγοντες μέσω κειμένων μιας «ελίτ» κοινωνικής μειοψηφίας . Η συντριπτική
πλειοψηφία των λαών – ανεξαρτήτως γνώσεων, εκπαίδευσης και ειδικότητας-
υποχρεώνεται να τους εφαρμόσει παρά το ότι αδυνατεί να τους κατανοήσει, αφού
ουδέποτε έγιναν κτήμα της. Συγγνώμη αλλά θίγομαι και εκνευρίζομαι.
Διότι οι
εξυπνότεροι και καλύτεροι περί τη Νομική Επιστήμη του κόσμου να μαζευτούν σ΄
ένα δωμάτιο και να πάρουν μόνοι τους αποφάσεις για σειρά «τακτοποιήσεων», δεν
είναι ούτε λογικό, ούτε ηθικό, ούτε πολιτικά ορθό να υποχρεώσουν ΟΛΑ τα
εκατομμύρια των …απλών θνητών να υιοθετήσουν κανόνες ζωής χωρίς το δικαίωμα να
ενημερωθούν, να τους κρίνουν και να πουν τη γνώμη τους.
Μα βεβαίως και
κάποιοι θα πρέπει να παίρνουν αποφάσεις. Αλλά να κρίνονται και αυτοί και οι αποφάσεις
τους.
Αυτό λένε και οι
υποστηρικτές της θέσης ότι οι βουλευτικές εκλογές του Ιουνίου 2012 είναι
ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ. Και πώς το στηρίζουν; Αξίζει τον κόπο να παρακολουθήσετε λίγο τη
λογική τους:
« Σύμφωνα με το
Σύνταγμα, το πολίτευμα της Ελλάδας είναι Προεδρευόμενη Κοινοβουλευτική
Δημοκρατία και θεμέλιο του είναι η λαϊκή κυριαρχία . Οι βουλευτές είναι
αντιπρόσωποι του Έθνους και εκλέγονται με άμεση, καθολική και μυστική ψηφοφορία
από τους πολίτες που έχουν εκλογικό δικαίωμα.
Ο Πρωθυπουργός
και τα μέλη της κυβέρνησης διορίζονται από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και όλοι
τους πρέπει ι να απολαμβάνουν της εμπιστοσύνης της Βουλής.
Δηλαδή στην
Ελλάδα έχουμε μια αντιπροσωπευτική δημοκρατία, όπου διαλέγουμε αντιπροσώπους
και αυτοί, ασχολούνται εργαζόμενοι επί πληρωμή για λογαριασμό μας με τα
υπόλοιπα: Επιλογή Προέδρου Δημοκρατίας, έγκριση και πολιτικό έλεγχο της
κυβέρνησης, νομοθετική εργασία κλπ.
Όμως: Στις 17
Ιουνίου 2012, κληθήκαμε για την εκλογή Βουλευτών αλλά εκλογή δεν έγινε, καθώς
εμείς δεν είχαμε το δικαίωμα να εκφράσουμε την προτίμησή μας σε συγκεκριμένους
υποψήφιους. Είναι αυτονόητο ότι στις 17 Ιουνίου δεν διεξήχθησαν βουλευτικές
εκλογές και δεν εκτελέστηκε το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα. Είναι αυτονόητο
επίσης, ότι αυτή την στιγμή το Έθνος δεν έχει αντιπροσώπους, καθώς η λαϊκή
θέληση ως έκφραση της λαϊκής κυριαρχίας (η οποία πρέπει να διασφαλιστεί σε κάθε
περίπτωση), δεν έχει εκδηλωθεί.
Και όμως! παρότι
το εκλογικό σώμα δεν εξέλεξε ούτε ένα βουλευτή,300 άτομα ανέλαβαν βουλευτικά
καθήκοντα. Και η ερώτηση είναι: ποιος τους έδωσε το δικαίωμα να κάνουν κάτι
τέτοιο; Ποιος τους εξέλεξε την Κυριακή 17 Ιουνίου και ποιοι είναι αυτοί που
τους είχαν προτείνει ως υποψήφιους σε αυτές τις εκλογές; Πόσους σταυρούς
προτίμησης έλαβε ο καθένας και από ποια εκλογικά τμήματα και ποιοι είναι οι 12
εκλογείς της περιφέρειας τους, οι οποίοι τους είχαν προτείνει;
Οι επικαλούμενες διατάξεις :
Άρθρο 1
3. Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το
Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.
Άρθρο 51
2. Οι βουλευτές αντιπροσωπεύουν το
Έθνος.
3. Οι βουλευτές εκλέγονται με άμεση,
καθολική και μυστική ψηφοφορία από τους πολίτες που έχουν εκλογικό δικαίωμα,
όπως νόμος ορίζει. Ο νόμος δεν μπορεί να περιορίσει το εκλογικό δικαίωμα.
Άρθρο 52
Η ελεύθερη και ανόθευτη
εκδήλωση της λαϊκής θέλησης, ως έκφρασης της λαϊκής κυριαρχίας, τελεί υπό την
εγγύηση όλων των λειτουργών της Πολιτείας.
Άρθρο 120
4. Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται
στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται
με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.
Κι΄ακόμα: Άρθρο
32 Π.Δ. 26/2012)
1. Οι υποψήφιοι προτείνονται από τους
εκλογείς κάθε εκλογικής περιφέρειας. Η πρόταση είναι γραπτή και υπογράφεται, το
λιγότερο, από δώδεκα εκλογείς.
7. Αν λείπουν οι δώδεκα υπογραφές
εκλογέων ή η αποδοχή του προτεινόμενου ή η υπογραφή αυτού ή του πληρεξουσίου
του ή τα γραμμάτια ή κάποιο από τα στοιχεία της παραγράφου 3, η πρόταση είναι
απαράδεκτη.
Και επιπλέον,
αναρωτηθείτε: Άλλαξαν ή όχι οι «λίστες» από την πρώτη εκλογή στη δεύτερη;
Μπήκαν άλλα πρόσωπα; Πόσοι «ασταύρωτοι» από εσάς υποψήφιοι του Ιουνίου 2012
είναι σήμερα – για διάφορους λόγους- βουλευτές;
Μην εξετάσετε το αν είναι η
δεν είναι «σημαντικά» τα σημεία …παρέκκλισης από το Σύνταγμα. Ούτε την απόφαση
της «Εκλογής με Λίστα και όχι με σταυρό». Και μην δικαιολογήσετε τις αποφάσεις
λέγοντας : «…ε, τι να κάνουν οι άνθρωποι …αφού….». Αναρωτηθείτε: Έγιναν
νόμιμες, συνταγματικές εκλογές; Ή μήπως έγινε απλώς… τακτοποίηση;
Καλή Χρονιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου