meallamatia.blogspot.gr

meallamatia.blogspot.gr

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ ΜΙΑΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ!


Το παρακάτω γράμμα το έγραψε η Άννα, μαθήτρια Γ’ Γυμνασίου στο 10ο Γυμνάσιο Ιλίου με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού και μας το χάρισε για να το δημοσιεύσουμε!
Ευχαριστούμε θερμά Άννα!!!

«Αγαπητή μαμά και μπαμπά,  

Νομίζετε ότι επειδή πήγα στο γυμνάσιο μεγάλωσα, έγινα ξαφνικά γυναίκα και πρέπει να αναλάβω ευθύνες. Όχι δεν είναι έτσι τα πράγματα.

Μαμά, μπαμπά  θέλω να παίξω, να τρέξω, να φωνάξω, να κάνω όνειρα, να ζωγραφίσω την ελπίδα και την χαρά στα πρόσωπά των παιδιών , να δημιουργήσω, να χτίσω το μέλλον μου, να διορθώσω τον κόσμο, να μειώσω τον ρατσισμό, να γίνω επαναστάτρια. Οι υποχρεώσεις είναι για τους μεγάλους.

Είμαι ακόμα παιδί και έχω ανάγκες. Έχω ανάγκη να νιώθω ότι με αγαπούν, να νιώθω ότι με φροντίζουν , να νιώθω ασφάλεια, προστασία, να νιώθω ακόμα μικρή όπως τότε που με κυνήγαγες μαμά για να φάω και εσύ μπαμπά που δεν ήθελες να μιλάω στα αγοράκια. Τότε που η ξεγνοιασιά ήταν συνώνυμο της λέξης «παιδί». Τότε που οι ευθύνες φάνταζαν βουνό στα μάτια μου. Ο κόσμος τεράστιος και εγώ τόσο μικρή.  Τότε που για κάθε παιδί ο μπαμπάς του είναι ήρωας και η μαμά ηρωίδα, επειδή μπορούν και καταφέρνουν τόσα πράγματα.

Γιατί για όλα τα παιδιά  η οικογένεια, οι φίλοι, το σχολείο, η εκπαίδευση, τα ρούχα, το νερό, η τροφή , η στέγη, τα παιχνίδια, η ξεγνοιασιά , η ανεμελιά , η ασφάλεια, η προστασία και πάνω από όλα η αγάπη είναι δικαιώματα  απαραβίαστα. Τα χρειάζεται  ο οργανισμός μας για να ζήσουμε, να επιβιώσουμε.

Δεν θέλω να φωνάζετε για τους βαθμούς και τις επιλογές μου. Δεν θέλω να τσακωνόμαστε  για το παραμικρό. Δεν θέλω να ακολουθήσω τα βήματά σας, να πραγματοποιήσω τα όνειρά σας. Θέλω να χαράξω τη δική μου πορεία. Να πραγματοποιήσω τα δικά μου όνειρα.

Σήμερα, Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού εκφράζω και εγώ τις επιθυμίες μου σε εσάς. Βοηθήστε με , μην με κρίνετε, αφήστε με να μάθω από τα λάθη μου χωρίς να το μετανιώσω όμως. Ξέρω ότι με αγαπάτε, αλλά με αγαπάτε αποπνικτικά , σαν να μην έχω αέρα να ανασάνω. Προσπαθήστε να με πλησιάσετε , να μου μιλήσετε για να σας ανοιχτώ. Μην με διώχνετε.
       
Τέλος ,σας αγαπώ…
Άννα
10ο  Γυμνάσιο Ιλίου»
                                                


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου